.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار به نمایندگان و مسئولان مازندران ؛
درخواست مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " برای انتقال این پروژه به استان سمنان + سند
شمال نیوز: جمع کثیری از مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " خواستند تا این پروژه عظیم و اشتغالزا را به سمنان منتقل کند .

به گزارش شمال نیوز، در نامه ای که به امضای بسیاری از نخبگان ، جوانان و چهره های شاخص استان سمنان به نمایندگی از مردم این استان خطاب به سرمایه گزار پتروشیمی مازندران نوشته شده است خواستار انتقال این پروژه بزرگ و اشتغاالزا به سمنان شدند .

 

این درحالی است که کلنگ پروژه مذکور همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مازندران از سوی وزیر کشور و مسئولان بلند پایه دولت در بهشهر به زمین زده شد اما با دخالت عجیب شخص سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست و با دلایلی واهی از آغاز عملیات اجرایی آن ممانعت بعمل آمد که با اعتراض شدید مردم منطقه و سراسر استان قرار گرفت .

 

سلاجقه اما به همین جا بسنده نکرد و با قراردادن یک بند پیشنهادی در دستور جلسه کمیسیون زیربنایی دولت خواستار انتقال پتروشیمی مازندران به دامغان استان سمنان شد که با واکنش تند نمایندگان مازندران ، مردم استان و همه نخبگان و رسانه ها روبرو شد .

 

به نظر می رسد این درخواست مکتوب سمنانی ها هم بخشی از پازل انتقال پتروشیمی مازندران به سمنان باشد که پشت پرده های آن باید مشخص شود .

 

آنچه مسلم است ، مردم مازندران ، نخبگان و رسانه ها و بویژه نمایندگان استان نخواهند گذاشت این پروژه بینظیر اشتغالزا که نقطه امید دهها هزار خانواده مازندرانی است از این استان خارج شود .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یارانه بگیر 30 خرداد 1401
خوشبحال نماینده هاییمازندران واستاندار مازندران هنوز مدیران دولت روحانی دردولت هستن اینا یه بخشدار نمیتونن انتخاب کنن میخان حق مردم مازندران رو بگیرن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.